آجرنما نانو


آجر نانو

آجرنما در عین زیبایی یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی است . با پوشش نانو روی آجرنما ، شما عمدا نمیتوانید آجرنما را کثیف و فرسوده نمایید. حتی اگر هر آلودگی مخلوط با آب را روی آن بریزید. آجرنمای ضد آب هرگز کثیف و فرسوده نمی شود و شوره نمی زند.








 feleshشیشه نانو / کامپوزیت نانو / بدنه اتومبیل نانو


شیشه نانو

با اجرای پوشش نانو  روی شیشه و کامپوزیت از نفوذ جرم و آلودگی جلوگیری میشود و باعث نو ماندن آن می گردد. تصور اینکه هیچ قطره آبی روی نما نمی ماند اشتباه است و در حقیقت این پوشش باعث می شود سطح نما آب گریز شود و دیرتر کثیف و زودتر تمیز گردد.







feleshشیشه اتومبیل نانو


شیشه اتومبیل نانو

بعد از اجرای نانو روی شیشه اتومبیل در یک روز بارانی آب باران به صورت جیوه از روی شیشه اتومبیل عبور میکند و شما دیگر به برف پاکن نیاز ندارید. مواد نانو watherBase برای شیشه اتومبیل به صورت میکس کردن یا تکان دادن داخل بطری و اسپری روی سطح شیشه و آغشته کردن تمام شیشه با دستمال و در آخر تمیز کردن با دستمال کاغذی بعد از چند ساعت از اجرای نانو می‌توانید آن را تست کنید سطح شیشه صیلقی‌تر شده و آب روی آن نمی‌ماند و در هنگام رانندگی نیازی به زدن برف پاکن ندارید.





feleshنمای سنگ نانو


نمای سنگ نانو

سنگ یکی از زیباترین مصالح ساختمانی است و اجرای پوشش نانو روی انواع سنگ مانع کثیف شدن و جذب رطوبت در آن میگردد. سنگ های تراورتن و مرمریت به علت بوجود آمدن آهک در آنها تخریب می شوند.

سنگ های گرانیت از نوع گل پنبه ای آب را جذب میکند و تغییر رنگ میدهد. سنگ ها به علت وجود رگه های آهن و انواع ناخالصی ها بعد از نصب دچار زنگ زدگی می شوند. اجرای پوشش نانو از بروز این مشکلات جلوگیری میکند.






 feleshابنیه تاریخی و اماکن زیارتی (مساجد)


کاربرد نانو در ابنیه تاریخی و اماکن زیارتی

احیای بناهای تاریخی با تکنولوژی نانو یکی از افتخارات شرکت ما می باشد. در این روش منحصر بفرد نمای ابنیه تثبیت شده و سپس شستشو و مرمت می گردد و در نهایت اجرای پوشش نانو انجام می شود و ابنیه قدیمی که از مصالحی مانند کاهگل ، آجرهای قدیمی ، ساروج و کاشی های معرق و .. استفاده شده با نانو حالت طبیعی خود را بدست می آورد.







feleshسیمان سفید و رنگ نماهای ساختمانی


کاربرد نانو در سیمان سفید و رنگ نما های ساختمانی

اجرای پوشش نانو موجب تمیز ماندن و مانع از کثیف شدن نماهای سیمانی و رنگ شده میگردد.










feleshکاهگل نانو


کاهگل نانو

کاهگل یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که در بیشتر مناطق کشور ما از آن استفاده می شود. کاهگل نانو از نوآوری های شرکت نانو ما بوده و به دو روش قابل اجراست.
1. زمانی که در حال کاهگل کردن سطوح ساختمان می باشید:
در این روش مواد را میکس کرده و با کاهگل مخلوط می کنیم که از اطمینان بیشتری برخوردار است زیرا تمامی ضخامت کاهگل دارای مواد نانو می باشد و در عین حال سازه تنفس میکند.
2. روش اجرای نانو روی کاهگل :
در این روش پس از اجرای نانو سیلیکون روی بنای کاهگلی ، کاهگل ضد آب میشود.





feleshراه سازی


کاربرد نانو در راهسازی

آب و رطوبت عامل ویرانگر جاده است که بعد از نفوذ به سطح خاک باعث شکاف سطح آسفالت شده و پس از یخ زدگی موجب تخریب بیشتر آن می شود.
پوشش نانو ما با استفاده از محصول SI100 بر روی سطح جاده مانع از نفوذ و جذب آب زیرین آسفالت می شود و در این روش جاده ها طول عمر طولانی تری خواهند داشت.







feleshآب بندی استخر و آب نماها / سرویس حمام و دستشویی و آشپزخانه


کاربرد نانو در استخر و آب نماها

اجرای مواد Permp pars روی بندکشی کاشی های استخر و سرویس ها و سپس اجرای نانو  باعث آب بندی کامل کاشی ها شده و شما را از پرداخت هزینه های زیاد آب بندی به روش های دیگیر معاف میکند.