پنجره­ های آلومینیومی ترمال بریک:

بسته به اینکه در چه منطقه ­ای هستید، می توانید  از پنجره ­های آلومینیومی پیشرفته حرارتی ترمال بریک استفاده کنید.
کاربرد نوار های پلی آمید (موانع حرارتی) در پنجره ­های با قاب آلومینیومی به شدت قابلیت عایق بودن آنها را ارتقاء می­دهد. از پلی آمید  در میان قاب استفاده می­شود، تا مانع حرارتی ایجاد شود و جریان حرارت کاهش یابد.
پنجره ­های آلومینیومی ترمال بریک  ما با این مانع حرارتی تجهیز شده­ اند و در نتیجه از بهره ­وری انرژی بالاتری را برخوردارند.
                                                                                                                                                            

عملکرد گرمایی:

پنجره­ های آلومینیومی ترمال بریک با عملکرد سطح بالا از این قابلیت برخوردارند که الزامات استاندارد بهره­ وری انرژی را برآورده کنند یا حتی از سطح استاندارد نیز فراتر عمل کنند. در و پنجره­ های آلومینیومی به راحتی می­توانند تا 60 درصد عمل جذب یا دفع حرارتی را بهبود ببخشند و از این لحاظ با در و پنجره ­های گران­قیمت ­تر چوبی و یوپی­ وی­ سی(UPVC) رقابت می­کنند.
                                               

کاهش انتشار گازهای گل خانه ­ای:

در طول عمر ساختمان نیز به لحاظ انرژی در مقایسه با انرژی ورودی اولیه، تا بیش از 100 برابر بیشتر صرفه­ جویی می­شود.

برای خانه ­هایی که گرمایش به صورت الکتریکی در آنها انجام می­شود، یا خانه ­هایی که در اقلیم ­های گرم، سرمایش آنها به صورت الکتریکی صورت می­گیرد، قریب به 300 برابر صرفه­ جویی انجام می­شود.

برای نمونه در مورد میزان میانگین گاز برای گرم شدن خانه ­ای در ملبورن، استفاده از پنجره­ های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک باعث می­شود تا تنها در سال اول استفاده از این پنجره ­ها، میزان معادل  CO2تا سه برابر در مقایسه با تولید قاب­ های آلومینومی نرمال بیشتر صرفه ­جویی شود.